3E+ CRM

Salgstøtte system, enkelt, fleksibelt og  med  tilgang til hele systemet på din mobil

Formålet
3E+ CRM skal forenkle og effektivisere salsprosessen, fra en enkelt aktivitet til et planlagt markedsarbeid, samt gi brukeren full oversikt over all kunder og kontakter, muligheter og salg.

Dette er en del av 3E+ konseptet som gir våre kunder muligheten til å bygge ut i takt med behovet.

Alle moduler kan tilgjeneliggjøres i en App på en Android eller Iphone

Om 3E+ CRM  modulene
3E+ Helpdesk består av flere moduler satt sammen til en helhetlig løsning.  Modulene kan leveres med Norske tekster.

Campaign (Kampanje eller aktivitet)
Denne modulen håndterer alle aktiveter som delegeres til salgssekretærer, selgere eller andre.

Appen kan meget lett tilpasses den enkelte bedrifts behov.

Oppgavene (TODO) er lett å markere ut (eksempelet ovenfor viser noen muligheter) og delegere. Beskrivelse og filer eller tekst legges ved og delegeres til en eller flere bestemte personer eller roller (tilpasses)
Man kan legge til adhoc oppgaver, eller utifra en helhetlig plan (Se vår markedsplan modul)

Firma ( Companies)
Firmaoversikt med tilhørende informasjon.

Kontakter (Contacts)
Oversikt over alle kontakter som er tilknyttet et Firma.  Kjekt å ha tilgang til alle kontakter direkte på din mobiltelefon, Behovet for synkrinisering mm mot privat adresse bok er nå ikke nødvendig.

Ringeskjema (Call form)
Ringeskjemaet benyttes til Lead generering. Dette skjemaet tilpasses bedriftens eget behov med tanke på hviken type informasjon som skal registerers ved telefon marketing.  Målet er å genere LEADs.

Salgstips (Leads)
Leads App benyttes til å fange salgstips i farta (direkte på mobilen om ønskelig), eller som et resultat etter en ringekampanje el.
Et Lead kan automatisk delegeres til en salgssjef eller selger for videre oppfølging.

Salgsmuligheter (Oportunities)
Et Lead eller aktivietet kan lede til en konkret salgsmulighet. Appen fanger alle muligheter som kan følges opp av salgssjef eller selger.  Appen nåes både fra Web og Mobil og man sikrer at muligheter følges opp.

Telefon log (Call log)
Enhver telefon kontakt kan logges vha. Call log Appen, og knyttes direkte til en Kontakt, et Produkt og kan kategoriseres på ulike måter (Må følges opp, Avsluttet etc).

Produkter (Products)
Enkel oversikt over bedriftens produkter eller tjenester. Appens hensikt er å forenkle registeringen av Call log, Lead og Mulighets registrering.

Prosedyrer
Gir en mulighet til å beskrive CRM prosedyrer. Hvordan håndtere leads? Hvordan oppdatere hjemmesiden, Facebooksiden mm.
Hvordan ringe kunder? Hvordan planlegge og gjennomføre seminarer? MM…..
Appen kan fylles ut med bedriftens egne rutiner og prosedyrer.

Generelt
Alle 3E+ moduler og konsepter kan knyttes sammen, eller stå alene. Systemet er bygget på en sosiale programvare plattform, så gir bedre enagasjement blant bedritens ansatte og ledere, – og evt. Eksterne partnere.

3ESS konsulentselskap AS                                                Brinkvegen 41, 9012 TROMSØ
Orgnr: 989434667                                                              Telefon: 905 49997
http://www.3ess.no

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: