3E Flåte Administrasjon

Full oversikt,  enklere og med bedre kvalitet

3E Flåte Administrasjon er en helhetlig løsning som gjør det enklere å administrere alle driftsmidler man rår over.

Dette er en del av 3E+ konseptet som gir våre kunder muligheten til å bygge ut i takt med behovet.

Full oversikt:

Alle driftsmidler som for eksempel båter, biler, busser, campingvogner mm. er loggført i egne såkalte APP (programmer) med alle teknisk basis informasjon og dokumenter,

Driftsmidlene er så knyttet til alt av aktiviteter som løpende skjer. Alt av sikkerhetsløsninger som skal løpende følges opp varsler automatisk i god tid før forfall, for eksempel flåte vedlikehold, for eksempel utskifting av nødraketter, skifte av hygrostater, batterier, redningsvester med mer.

Alt av service logges og dokumenteres, – likeledes logger man diesel fyllinger med timeteller registreringer. Systemet har egen diesel loggbok med timer og diesel forbruk.

Ulike hendelser og avvik logges også i egen APP.

All informasjon er søkbart fra hvor som helst i systemet, eller alt kan nåes fra Fartøy APP.

Alt av fangster logges i en egen APP for senere uttak av rapporter og oversikter.

I tillegg håndterer systemet alle ansatte i firmaet, med roller og kontaktinfo. Videre all ferie og fritids rapportering. Systemet har også trivsels analyse og kunnskaps analyse, – for eksempel hva mener den ansatte å kunne / forstå av selskapets rutinger og systemer. På denne måten avdekkes avvik hurtig og tiltak kan settes inn.

Egen timeregistrering kan også tilknyttes.

Se presentasjon

Oversikt fra en annen vinkel:

Erfaringer i egenbedrift

  • Veldig enkelt å komme i gang
  • Sparer oss for masse tid
    • –Jeg har spart mer enn 156timer pr. 30 dager
  • Øker kvaliteten
  • Forenkler mange oppgaver
  • Bygger på etter behov
  • Lite behov for «data ekspertise»
  • Bruker systemet til «alt»
    • –Jobb og privat
  • Kan gjøre omtrent alt via mobilen

Automatiske prosesser:

  • Varslinger
    • Ved overtredelse av grenseverdier
      • Time grenser
      • Alarmer ved utskiftinger av ulike sikringselementer
  • Varslinger ved sjekkliste registrering
    • Økt kvalitet
    • Økt sikkerhet

Integrert:

SMS

  • Send og motta SMS direkte fra møte Protokoll
  • Sikrer kvaliteten

Mail

  • Send og motta SMS direkte fra møte Protokoll
  • Sikrer kvaliteten

Følgende tilleggs APPs:

Systemet har ulike rapporter og kan settes opp med nærmest det man måtte ønske. I tillegg er det filtrering på alle nivå, og ikke minst fritekst søk. På denne måten finner man i løpet av sekunder informasjonen(e) man har behov for.

Følgende tilleggs APPs:

Vi kort noemn forslag nedenfor. Valgene er mange for ulike behov.

Selskapsdata: Viktig database. Inneholder viktig informasjon som benyttes i alle signaturer i protokoller og mail.

Booking: For de selskaper som har bookinger av turer, tilbyr løsningen en eller flere booking oversikter. Han man flere båter eller annet driftsmiddel kan systemet bygges opp med flere booking APPs

Prosjekter: Har selskapet større prosjekter vil man i løpet av minutter sette opp et prosjekt og være i gang med det samme. Er det behov for informasjon fra andre APPs (eksempel Fartøy,  Kontakter, Ansette med mer) kobles disse fort sammen.

3E Ledelsesmøte: Denne løsningen gir deg en rask måte å organisere alle møter raskere og med bedre kvalitet. Fra en PC/Mac, PAD eller Smartmobil. Med Klikk og Send løsning, automatisering og evt eSignering er man godt på veil til en helhetlig løsning for hele organisasjonen

Klikk her og be om pris.

Ta kontakt med Kurt Arild Larsen på 905 49997, eller kal@3ess.no

%d bloggere like this: